ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty i Reklamacje

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. e-mail) na adres: sklep@olalacoffee.pl.

2. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:

  • zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Ciebie innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),
  • zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu,
  • możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Produkt należy odesłać na adres:

OLALA Palarnia Kawy – Paweł Jędrzejewski
ul. Kameralna 19A
70-892 Szczecin

Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.

3. Wyłączenia prawa do odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • towarów zapieczętowanych, które po otwarciu opakowania nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (np. otwarte opakowania kawy),
  • produktów przygotowanych na indywidualne zamówienie (np. personalizowane opakowania).

4. Reklamacje

W przypadku gdy otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi.

Aby złożyć reklamację, prosimy o kontakt na adres e-mail: sklep@olalacoffee.pl, podając:

  • imię i nazwisko,
  • numer zamówienia,
  • opis wady i datę jej wykrycia,
  • zdjęcia produktu (jeśli to możliwe).

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach (np. wymianie towaru, naprawie lub zwrocie środków).

5. Zwrot środków

Zwrot środków realizujemy przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte podczas zakupu – chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.